П`ятниця, 03.05.2024, 04:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Дігтярівського навчально-виховного комплексу

Бегущая строка
Сайт існує
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Головна » Файли » Робота дитячого садка » Доповіді

Впровадження нового стандарту у ДНЗ
[ Викачати з сервера (14.5 Kb) ] 19.10.2015, 06:28
Впровадження нового стандарту у ДНЗ «Віночок»
Виступ на педагогічній раді.
Підготувала вихователь дитячого садка Сергієнко І. Ф.
Головне завдання педагогів дошкілля – забезпечити умови для різнобічного гармонійного розвитку дитини – здорової, високоморальної, національно – свідомої, креативної, життєво компетентної, і, звісно ж, щасливої. Увага вихователя спрямована на головні лінії розвитку фізичного, психічного та морально – духовного здоров’я,особистісних цінностей як своєрідного внутрішнього стрижня,ціннісної етичної орієнтації з формування навичок практичного життя,емоційної сприйнятливості та сприяння розвитку індивідуальності дитини. Державний стандарт дошкільної освіти України спрямовує зусилля батьків, педагогів, психологів на розвиток творчого потенціалу дитини. Новий Державний стандарт дошкільної освіти передбачає поетапне становлення дитячої особистості, її фізичний, пізнавальний , соціальний, естетичний розвиток. Одним із факторів ,які забезпечують ефективність освіти, є неперервність і наступність у навчанні – дитячий садок – школа, де кінцевий результат цілісна система освіти. Наступність між дошкільним вихованням і шкільним навчанням дітей завжди належала до числа найважливіших педагогічних проблем. Ця проблема турбує і нас. У дошкільному закладі «Віночок» забезпечується тісний зв’язок вихованців та педагогів дитячого садка і школи. Для цього проводяться екскурсії по школі, відвідування уроків, спільні виховні заходи : «Свято знань», « Посвята у школярі», « Свято Букваря», « Випуск з дитячого садка» та інші. Традиційними стали відвідування занять та уроків; проведення загальних батьківських зборів; робота вчителя з майбутніми першокласниками; підготовка пам’яток для батьків майбутніх першокласників. Час вимагає змінити підхід у роботі педагогів з батьківською громадкістю. В ДНЗ ведеться робота з батьками щодо охоплення дошкільною освітою дітей , які не відвідують дошкільний заклад. На території Дігтярівської, Кудлаївської та Горбівської сільських рад всі діти старшого дошкільного віку охоплені дошкільною освітою. Батькам надаються консультації, рекомендації щодо підготовки дітей до школи. Батьки консультативного пункту залученні до активної співпраці у вихованні і навчанні дітей. Приділяється і увага ефективній просвітницькій роботі із сім’єю щодо виховання здорової дитини, профілактики захворювань, створення здоров’язбережувального середовища вдома. Проводились спільні заходи з батьками: батьківські збори, анкетування, консультації, відвідування сімей, проведення днів відкритих дверей, укладання договору, спільні свята та розваги. Відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти створені умови до впровадження системи з національного виховання:
- відродження багатющих традицій та звичаїв народу;
- виховання шановного ставлення до родини, мови, історії краю.
Метою та завданням національного виховання в дошкільному закладі є сприяння становленню кожної дитини як гармонійно розвиненою, усвідомленню її як творця себе, своєї родини. Добираючи зміст і форми роботи з дітьми,вихователі орієнтуються на здійснення залучення дітей до національної культури. Для дошкільників розроблена тематика занять за такими розділами: -ознайомлення з словами; -моя сім’я; - народні символи та обереги; - народна мораль; -свята, ігри та розваги; - спільні заходи виховні заходи з родинами: Багато зусиль надано створенню розвивального середовища дитячого садка. Це, насамперед, міні – музей « Годинники»; Приділяється особлива увага виховній роботі: -знайомство дітей з національними цінностями болгарського народу; -формування у дітей про поняття про рід, родину;
- надання знань про народні символи;
- інтерес і повагу до народних традицій,звичаїв та обрядів;
- цікавість до народної творчості;
- шанобливе ставлення до культури, вірувань,традицій та звичаїв народів.
Щоб реалізувати всі умови навчання, необхідно щоб зміст, методи навчання, ритм уроку, режим дня і тижня, етика спілкування, робота з батьками – все це працювало на дитячі потреби і вікові можливості, сприяло розвитку дитячих здібностей, не шкодило психічному і фізичному здоров’ю. Отже створення необхідних організаційно – педагогічних умов для впровадження Державного стандарту забезпечить належний рівень якості освіти дітей дошкільного виховання, що є фундаментом для їх подальшого навчання, виховання та розвитку.
Дякую за увагу.
Категорія: Доповіді | Додав: annet
Переглядів: 330 | Завантажень: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Вхід на сайт
Пошук
Годинник

Copyright MyCorp © 2024
uCoz